Skrb za kupca

Ljudje dojemamo nakup različno. Za nekatere se ob klicu oz. obisku prodajnega salona proces nakupa šele prične medtem, ko nekaterim to predstavlja že zaključni del nakupa saj so pred nakupom že raziskali splet oz. poprosili za mnenje prijatelje, znance. Sami si prizadevamo, da vas ob obisku in predstavitvi opozorimo na vse vrste izstopajočih lastnosti določenega produkta tako pozitivne kot malo manj pozitivne oz. bolj specifične lastnosti izdelka in izberemo izdelek, ki je v čim večji meri optimalen za postavitev in uporabo v vašem okolju. V veliko prednost pred konkurenco si pišemo predvsem to, da smo strankam na voljo tudi po samem nakupu. Svetovanje, kako določeno situacijo/postavitev izboljšati, priporočila oz. pomoč pri uporabi/nastavitvah kupljenega izdelka so pri nas vključeni v del pozitivne uporabniške izkušnje.

Storitve izgradnje sistema na domu

Za vse, katerim se zdi postavitev in konfiguracija sistema prezahteven tehnični poseg oz. za postavitev sistema enostavno ne najdejo dovolj časa nudimo tudi storitev dostave sistema na dom, postavitev in konfiguracijo celotnega sistema.

Servisne storitve in popravila

Izdelke katere sami zastopamo v večini primerov poznamo do potankosti, seveda pa lahko pride do situacije v kateri tudi sami potrebujemo pomoč, zato so nam v teh primerih na voljo tehnično usposobljeni svetovalci v podjetjih s katerimi imamo navezane dobre odnose. Zato strankam v primeru okvare svetujemo, da se za prvi nasvet obrnejo k nam. V največih primerih bomo sami tisti, ki bomo izdelek sprejeli ga pregledali in v primeru potrebe tudi sami predali na servis.